سرویس آگهی
سرویس آگهی
Best TV cover

بهترین تلویزیون‌های سال 2020 از نگاه Lifewire

بهترین تلویزیون‌های سال 2020 از نگاه Lifewire

با وجود صدها مدل تلویزیون برای مشتریان، انتخاب کردن بهترین مدل برای خانه خود تصمیم سختی به نظر می آید. آیا شما تلویزیون 4K یا 8K UHD نیاز دارید؟ آیا شما باید یک تلویزیون هوشمند با دستیار صوتی بخرید؟ ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که بر اساس نیاز و بودجه خود بهترین مدل را از میان انبوه برندها مانند سونی، سامسونگ، ال جی و غیره انتخاب کنید.
شما چه چیزی را هنگام خرید تلویزیون باید در اولویت قرار دهید؟ مشخصاً کیفیت و وضوح تصویر یک امر ضروری برای شما یه حساب می‌آید، ممکن است شما دنبال تلویزیونی باشید که حتماً از HDR پشتیبانی کند یا نوع پنل LCD، OLED، QLED یا به دنبال وضوح تصویر و سایز بزرگ تصویر باشید. در ادامه 10 تا از بهترین تلویزیون های دنیا رو به شما معرفی خواهیم کرد:

 

مقرون به صرفه ترین تلویزیون : TCL 55S425 تی سی ال

 

Best TV-TCL 55S425-A

 

 

مزیت ها: معایب:
مقرون به صرفه  فاقد دستیار صوتی
تصویر بسیار با کیفیت 4k ریموت کنترل ساده
دارای شبکه Roku روشنایی حداکثری پایین صفحه

 

اگر چه TCL برند معروفی در میان مشتریان نیست و لی این برند تازه وارد و نوپای چینی در حال جا انداختن خود در میان غول های کهنه کار این بازار پر رونق است. از عمده دلایل انتخاب این مدل از تلویزیون مقرون به صرفه بودن آن در کنار تصویر 4K UHD آن است. این تلویزیون قابلیت اتصال به الکسا آمازون و دستیار صوتی گوگل هست. سه درگاه HDMI 2.0 و یک درگاه USB برای اتصال فلش مموری یا هارد اکسترنال دارد. همچنین وجود درگاه آنتن کواکسیال و کامپوزیت ها به ما این قابلیت را میدهد تا به سیستم های پخش صوتی و تصویری قدیمی هم امکان اتصال به تلویزیون خود را بدهیم. و یکی از پر استفاده ترین درگاه امروزی پورت اترنت آن است که میتوانیم با اتصال آن توسط کابل به مودم خود از دنیای شبکه های خانگی بهره مند شویم. این تلویزیون هوشمند به علت کیفیت تصویر و صدا بالای خود در کنار قیمت بسیار مناسب آن در صدر لیست ما قرار میگیرد.

 

جایگاه دوم سامسونگ QN65Q60 SAMSUNG

Best TV QN65Q60-A

 

مزیت ها: معایب:
رنگ های تصویر بسیار طبیعی قیمت بالا
تصویر بسیار با کیفیت 4k دستیار صوتی بیکسبی نا محبوب
پشتیبانی از Apple Airplay  و TV+ به خوبی OLED  نیست

 

 

اگر به دنبال برند معروف و نام آشنای این حوزه هستین، این مدل از تلویزیون سامسونگ که از آخرین مدل های تولید شده این برند خوشنام هست می توانید بهره ببرید. این تلویزیون QLED با کیفیت تصویر 4K و مجهز به تکنولوژی مختص سامسونگ به نام Quantum Dots هست. این تکنولوژی به این مدل امکان تولید میلیون ها رنگ را میدهد تا برای شما تصاویری با رنگ بسیار طبیعی به ارمغان بیاورد. سامسونگ به فناوری HDR10+ اکتفا نکرده و فناوری مخصوص خود “Quantum HDR 4X” را ارائه کرده که تصویری طبیعی تر برای شما فراهم کند. در این مدل از سامسونگ چهار درگاه HDMI 2.0 تعبیه شده است ،همچنین دارای دو اسپیکر 20 وات است که صدای بسیار قوی را پخش میکند. این تلویزیون دارای بلوتوث می باشد کهه می توانید آن را به هدفون و یا اسپیکر های مجزا متصل نمایی . این مدل از سامسونگ جز معدود تلویزیون های هوشمندی است که از دستگاه های اپل پشتیبانی میکند.

 

جایگاه سوم SONY KD-55X900F

 

Best TV-KD-55X900F-A

 

 

مزیت ها: معایب:
تصویر بسیار واضح قیمت بالا
سیستم عامل اندروید
طراحی بسیار جذاب

 

سونی یکی از بهترین های حوزه صوت و تصویر بوده و هست و این در مدل KD-55X900F به وضوح قابل رویت است و نه تنها تصویر با کیفیت 4k دارد بلکه طراحی مینیمالیست زیبای آن حس داشتن شی تاریخی در موزه را به شما میدهد. اگر چه این مدل OLED نیست ولی پرچمدار LCD های سونی است و هر چه در توانش بوده برای نزدیک کردن آن به تکنولوژی OLED دریغ نکرده است. رنگ های بسیار طبیعی و کنتراست خیره کننده تصویر آن دستاورد اختصاصی پردازنده تصویر X1 Extreme است. این مدل برای شما چهار درگاه HDMI و سه درگاه USB که یکی از آنها USB 3.0 هست، فراهم کرده. به علاوه پورت های کامپوزیت برای اتصال سیستم های صوتی و تصویری قدیمی تر.
از ویژگی های این تلویزیون هوشمند داشتن سیستم عامل اندروید می باشد که به شما امکان دسترسی گسترده به اپلیکیشن های فراوان در گوگل پلی استور را می دهد که به عنوان مثال شامل برنامه های استریم ویدیو مانند نت فلیکس، آمازون پرایم، یوتیوب و غیره می باشد. همچنین کروم کست به شما این امکان را میدهد تا مستقیماً گوشی و لپ تاپ خود را به تلویزیون متصل کرده و از آن بهره ببرید.

 

 

بهترین تلویزیون OLED : LG OLED65C9PUA

 

Best TV-LG OLED65C9PUA-A

 

 

مزیت ها: معایب:
کنتراست تصویر فوق العاده قیمت بالا
رنگ های بسیار واضح تصویر سرویس های استریم محدود
یشتیبانی از Apple Airplay لگ داشتن سیستم عامل

 

میتوان به جرات گفت در میان تلویزیون های OLED، سری C9 ال جی حرف اول را میزند. اگر چه صفحه های نمایش OLED گران تمام میشوند ولی ال جی توانسته در این مدل قیمت قابل قبولی به نسبت هم رده های خود ارائه کند. به علاوه تصویر عالی آن، تلویزیون های OLED به طرز باور نکردنی میتوانند باریک باشند. ضخامتی به اندازه یک دهم اینچ!
در پشت این تلویزیون شما به انبوه درگاهای خروجی و ورودی دسترسی خواهید داشت از جمله چهار پورت HDMI، دو USB، اترنت، کواکسیال، اپتیکال و کامپوزیت ها. این مدل تلویزیون از WebOS ال جی بهره میبرد که از چندین برنامه و سرویس استریم مانند نت فلیکس و آمازون پرایم و غیره بهره میبرد.

 

بهترین تلویزیون با بودجه محدود: Insignia NS-39DF510NA

 

Best TV-Insignia NS-39DF510NA-A

 

 

مزیت ها: معایب:
قیمت قابل قبول نداشتن کیفیت 4K
داشتن Amazon Fire TV ریموت کنترل ساده
دستیار صوتی Alexa

 

اگر به دنبال یک تلوزیون هوشمند هستید اما نمیتوانید هزینه گزافی بابت آن پرداخت کنید تلوزیون Insignia مدل NS-39DF510NA19 یک انتخاب بسیار مناسب برای شما خواهد بود. اگر چه صفحه نمایش 4K ندارد ولی تصویر Full HD 1080P را به همراه کنتراست تصویر خوب، رنگ های واضح و روشن و صفحه نمایش 39 اینچی ارائه میکند.
در پشت این تلویزیون هوشمند شما به طیف قابل قبولی از درگاه های ورودی خرودی که شامل سه پورت HDMI و USB و کواکسیال و کاپوزیت ها دسترسی خواهید داشت و به نسبت هزینه ای که بابت این تلویزیون هوشمند پرداخت میکنید قابل قبول است.

 

بهترین تلویزیون نسبت به هزینه: Samsung UN43RU7100FXZA

 

Best TV-Samsung UN43RU7100FXZA-A

 

مزیت ها: معایب:
قیمت مناسب میان تلویزیون های 4K UHD ریموت کنترل محدود
رنگ های بسیار واضح تصویر دستیار صوتی نداشتن
سازگار با محصولات اپل

بخواهید باور کنید یا نکنید شما میتوانید با قیمت بسیار مناسب یک تلویزیون هوشمند 4K UHD از یک برند مطرح و نام آشنا تهیه کنید. این مدل از تلویزیون های سامسونگ به شما ویژگی ها و امکانات زیادی را میدهد که باید از نمایشگر 43اینچی آن تشکر کنیم. نباید سایز کوچک صفحه نمایش آن ما را گمراه کند چرا که کیفیت و وضوح تصویر این مدل به همان اندازه خانواده خود در ابعاد بزرگتر هست.
این مدل تلویزیون هوشمند شامل تمامی امکانات دیگر تلویزیون های هوشمند سامسونگ می باشد. طیف گسترده ای از برنامه های استریم مانند نت فلیکس یا آمازون پرایم و غیره و همچنین سازگار با محصولات اپل و Apple AirPlay. این مدل از تلویزیون هوشمند سامسونگ از الکسا دستیار صوتی سامسونگ و اسپیکرهای دستیار صوتی گوگل پشتیبانی میکند.

 

بهترین تلویزیون سایز کوچک : LG 22L4540

 

Best TV-LG 22L4540-A

 

 

مزیت ها: معایب:
بسیار ارزان هوشمند نبودن
کیفیت 1080p تنها یک پورت HDMI

 

در دنیایی که استانداردهای تلویزیون به 55 اینچ تا 65 اینچ رسیده، تلویزیون هایی را که 22 اینچ بودن را به راحتی به فراموشی خواهیم سپرد. اما اگر شما در یک خوابگاه یا مکان بسیار کوچکی زندگی میکنید و یا حتی اگردر محل کار خود نیاز به تلویزیون کوچکی دارید، تلویزیون LG 22LJ4540 یک انتخاب بسیار مناسب برای شما خواهد بود.
این مدل از تلویزیون های LG کیفیت تصویر بسیار مناسبی نسبت به سایز و هزینه ای که برای آن پرداخت میکنید، دارد. تنها عیب آن هوشمند نبودن و تنها وجود یک پورت HDMI است.

 

بهترین تلویزیون QLED: SAMSUNG QN82Q60RAFXZA

 

 

Best TV-SAMSUNG QN82Q60RAFXZA-A

 

مزیت ها: معایب:
دستیار صوتی Bixby قیمت گزاف
سازگار با الکسا و دستیار گوگل نبود پورت های قدیمی

 

اگر به دنبال یک تلویزیون با کیفیت بسیار بالا همراه با کنتراست و رنگ های طبیعی هستین و هزینه گزافی بابت تلویزیون های OLED نمیخواهید پرداخت کنید، پس این مدل از تلویزیون سامسونگ گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این تلویزیون با فناوری اختصاصی Quantum Dot قادر به تولید میلیون ها رنگ برای طبیعی نشان دادن رنگ تصاویر است.
اگر شما یک گیمر هستین، فناوری FreeSync برای پایین آوردن Latency کمک خواهد کرد تا شما لگ بازی را به فراموشی بسپارید.

 

 

بهترین تلویزین 8K: SAMSUNG QN65Q800RBFXZA

 

 

Best TV-SAMSUNG QN65Q800RBFXZA-A

 

مزیت ها: معایب:
4 برایر رزولوشن یک تلویزیون 4K بسیار گران

 

این مدل از تلویزیون های سامسونگ دارای رزولوشنی معادل 4 برابر تلویزیون های 4K هست. تقریباً هیچ تلوزیون هم رده دیگری توانایی رقابت با این مدل را ندارد. این مدل از تلویزیون های سامسونگ با Oneconnect Box سازگار است و شما برای اتصال دستگاه های دیگه مانند DVD Player، کنسول های بازی، ساند بار و غیره دسترسی راحتتری دارید تا اینکه بخواهید به پشت پنل تلویزیون متصل کنید. این تلویزیون هوشمند قابلتی برای شما فراهم میکند که در هر شرایط از شبانه روز با توجه به نور محیط بهترین کیفیت و نور تصویر را برای شما فراهم سازد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *