سرویس آگهی
سرویس آگهی
شرکت یخساران – خدمات پس از فروش محصولات یخساران

توضیحات آگهی

شرکت یخساران – خدمات پس از فروش محصولات یخساران

 

شرکت توليدي صنعتی يخساران که در زمره بزرگترین کارخانجات صنایع برودتي کشور میباشد در سال 1340 شمسي با تولید اولین آبسردکن ساخت ایران فعالیت خود را آغاز نمود.

درحال حاضر شرکت يخساران علاوه بر تولید انواع آبسردکن، فريزرهاي صندوقی و يخچال فريزرهاي خانگی در ابعاد و اندازه هاي گوناگون، اقدام به ساخت فریزر و يخچال فریزر بدون برفک ( نوفراست ) ودو قلو نموده است. يخچال فريزرهاي توليدي شرکت يخساران در طرحها و رنگهای بي نظير براساس جدیدترین استانداردهای بين المللي تولید و ارائه مي گردد. اين شرکت با چهل سال تجربه درصنايع برودتي علاوه بر کنترل کيفي محصول از طریق آزمایشگاه فیزیک، اتاق تست و دستگاههای مجهز به ابزار اندازه گيري دقیق، کليه مواد و قطعات مربوط را مطابق استاندارد تست مي نمايد.

 

یخچال فريزرهاي توليدي شرکت يخساران در طرحها و رنگهای بي نظير براساس جدیدترین استانداردهای بين المللي تولید و ارائه مي گردد. این شرکت با چهل سال تجربه در صنایع برودتي علاوه بر کنترل کيفي محصول از طريق آزمايشگاه فيزيک، اتاق تست و دستگاههاي مجهز به ابزار اندازه گيري دقیق، کليه مواد و قطعات مربوط را مطابق استاندارد تست مینماید. فرم استفاده شده براي عايق بندي از نوع پلي يورتان تاثیر زيادي در طول عمر کمپرسور و کاهش مصرف برق دارد. از بهترین نوع کمپرسور که با شرایط آب و هوايي ایران و نوسانات برق سازگار است در محصولات يخساران استفاده شده است.

 

شرکت يخساران با رویکرد مشتری محور در راستای تکریم مشتریان، رسیدگی به پیشنهادات و شکایات مشتریان محترم و در نهایت ایجاد مشتریان وفادار اقدام به ایجاد سیستم مدیریت رضایت مشتری ( ISO 10002:2004 ) نموده است.

 

شرکت یخساران مجری ارائه خدمات پس از فروش محصولات تولیدی گروه کارخانجات یخساران می باشد.

 

راه های ارتباطی شما با شرکت یخساران

تلفن: 77338001-021

نصب و خدمات پس از فروش : 74273 – 021

ایمیل: service@yakhsaran.com

آدرس شرکت یخساران: تهران – کیلومتر 4 جاده آبعلی – بعد از سه راه اتحاد – پلاک 61  کد پستی : 1658916911

وب سایت شرکت یخساران: http://www.yakhsaran.com

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت یخساران – خدمات پس از فروش محصولات یخساران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *