سرویس آگهی
سرویس آگهی
شرکت گل آسای سرما – خدمات پس از فروش محصولات دیپوینت، گلسان

توضیحات آگهی

شرکت گل آسای سرما –  فروش و خدمات پس از فروش محصولات دیپوینت، گلسان

 

شرکت گل آسای سرما در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را درزمینه تولید یخچال و یخچال فریزر خانگی با برند تجاری گلسان در منطقه پاکدشت آغاز کرد. با توجه به پیشرفت چشمگیر و رو به رشد این شرکت در تولید و فروش محصولات و همچنین استفاده از فناوری و استانداردهای روز دنیا و متناسب با آن تقاضای بیشتر بازار سرانجام در سال ۱۳۷۹ به منطقه صنعتی ایوانکی انتقال یافت.

از همان سالهای نخست، واحد تحقیق و توسعه‌ی شرکت گل آسای سرما فعالیت خود را در کنار سایر واحدهای سازمان به صورت پیوسته و جدی آغاز کرد.

این واحد در وهله‌ی اول با هدف مهندسی معکوس محصولات به روز خارجی و سپس طراحی محصولات متناسب با نیاز داخلی به توسعه‌ی فعالیتهای خود پرداخت. تولید رده‌های مختلف محصولات پرفروش و تراز اول در بازار داخلی و شرکت در چندین دورهی نمایشگاه لوازم خانگی گواه رویکرد توسعه محور در واحد تحقیق و توسعه‌ی شرکت گل آسای سرما است.

این واحد با استفاده از استراتژیهای هوشمند و تخصیص منابع مالی و انسانی در جهت نیل به اهداف تعیین شده حرکت میکند.

شرکت گل آسای سرما، در سال ۱۳۸۸ با گسترش نیروهای متخصص در تمامی سطوح کارخانه اقدام به تقویت بیش از پیش بنیه‌ی فنی و مهندسی خود کرد.

تولید محصولات خانواده دو قلو که تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین‌های سبد محصولات و یکی از با کیفیت ترین نمونه‌ی بازار گردید، منجر به توجه بیشتر فرآیند رهبری سازمان به دپارتمان تحقیق و توسعه‌ی شرکت شد.

با آغاز سال ۱۳۹۴، شرکت گل آسای سرما با تبیین ماموریت و چشم انداز خود به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه‌ی لوازم خانگی با رویکرد فناورانه فصل جدیدی را در صنعت لوازم خانگی کشور آغاز کرد.

در این دوره جذب متخصصان و نخبگان از دانشگاههای تراز اول، به روز رسانی تجهیزات نرم افزار و سخت افزاری، تقویت دانش سازمانی به منظور تولید محصولات نوآورانه و بی‌بدیل در صدر اهداف شرکت گل آسای سرما قرار گرفت.

ماموریت شرکت گل آسای سرما

ایفای نقش موثر در حوزه لوازم خانگی الکتریکی از طریق تولید محصولات با کیفیت به منظور مرتفع کردن نیازهای در حال تغییر مشتریان و ارتقا رضایت‌مندی کلیه ذینفعان

 

چشم‌انداز شرکت گل آسای سرما

ما یک شرکت تولیدی بهره‌ور، توانمند و پیشرو در زمینهٔ طراحی و تولید لوازم خانگی الکتریکی در کشور و جز یکی از برندهای برتر این صنعت در حوزه-های کیفیت، نوآوری خدمات، صنعت و قیمت در بازارهای هدف هستیم.

شرکت گل آسای سرما مجری ارائه خدمات پس از فروش محصولات تولیدی گروه کارخانجات شرکت گل آسای سرما می باشد.

 

برندهای زیر مجموعه شرکت گل آسای سرما:

دیپوینت، گلسان

راه های ارتباطی شما با شرکت گل آسای سرما

تلفن: 79483000-021

نصب و خدمات پس از فروش : 79483333-021

ایمیل: info@depoint.ir

آدرس شرکت گل آسای سرما: تهران – کیلومتر ۵۰ جاده خاوران – روبروی شهرک صنعتی علی آباد – شهرک صنعتی ایوانکی – میدان صنعت – خیابان تلاش – نبش تلاش ۷

وب سایت شرکت گل آسای سرما: https://www.depoint.ir

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت گل آسای سرما – خدمات پس از فروش محصولات دیپوینت، گلسان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *