سرویس آگهی
سرویس آگهی
شرکت کارن تجارت بهین-  فروش و خدمات دستگاه ها و محصولات نظافتی کارچر آلمان

توضیحات آگهی

شرکت کارن تجارت بهین- فروش و خدمات دستگاه ها و محصولات نظافتی کارچر آلمان –  PULITECNO – و CAPITANI ایتالیا

کارن تجارت بهین در سال ۱۳۸۸ با تکیه بر شناخت علمی و مطالعه بنیانگذاران خود از صنعت مکانیزاسیون نظافت تاسیس شد و از همان ابتدا با هدف ارائه محصولاتی نوآورانه و با کیفیت بالا اقدام به اخذ نمایندگی از شرکتهای PULITECNO و CAPITANI ایتالیا نمود و سپس با عقد قرارداد نمایندگی رسمی با شرکت Karcher آلمان سبد محصولات خود را تکمیل نمود.

 

در حال حاضر کارن تجارت بهین با پوشش کامل تقاضا در بخش نظافت صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی یکی از متنوع ترین سبد کالاها را در کشور دارا میباشد و به جرات به هر نوع نیازی در این صنعت پاسخگو است.

 

شرکت کارن تجارت بهین ارائه خدمات پس از فروش مطلوب و گارانتی معتبر کارچر را از اهداف اصلی کار خود قرار داده است. متاسفانه در کشورمان ارائه خدمات پس از فروش مناسب، یکی از دغدغه های اصلی متقاضیان خرید دستگاههای گوناگون است. ما در شرکت کارن تجارت بهین به عنوان نماینده رسمی برند Kärcher آلمان و برند CAPITANI ایتالیا و … در ایران همواره در تلاش بوده‌ایم تا خدمات پس از فروش شایسته برای مشتریان عزیز فراهم آوریم.

 

محبوبیت برند کارچر آلمان در بین مردم باعث شده عده‌ای سود جو اقدام به واردات غیررسمی دستگاههای این برند نمایند فارغ از توجه به اینکه ارائه خدمات پس از فروش مناسب در این گونه دستگاهها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شرکت کارن تجارت بهین به منظور جلب رضایت مشتریان در تلاش بوده است تا ارکان اصلی ارائه خدمات پس از فروش مناسب را فراهم آورد .

کارن تجارت بهین به عنوان نماینده رسمی کمپانی کارچر در ایران خود را مکلف به ارائه گارانتی با رعایت تمام استانداردهای لازم میداند. در همین راستا با در نظر گرفتن تمام شرایط و نیازهای مشتریان توانسته است به عنوان تنها گارانتی مورد تایید سازمان حمایت از مصرف کننده در سامانه جامع گارانتی برای محصولات کارچر آلمان شناخته شود.

 

تعهد پذیری شرکت

به جرات میتوان گفت آیتم اصلی و تاثیرگذار در کیفیت ارائه خدمات پس از فروش یک شرکت، مسئولیت پذیری در نگرش شرکت و مدیران آن در پایبندی به تعهدات میباشد. همواره در تلاش بوده‌ایم تمامی اقدامات لازم جهت امکانپذیر شدن پایبندی به تعهدات را به انجام برسانیم.

خدمات پس از فروش کارچر در محل

در مواردی با توجه به ابعاد دستگاهها، محدودیت و مشکلاتی در ارسال دستگاه به کارن سرویس سنتر وجود دارد که در این گونه موارد شرکت با اعزام نیرو به محل مشتری تمامی تلاش خود را به کار میگیرد تا در همان محل مشکلات را رفع نماید.

 

برندهای شرکت کارن تجارت بهین عبارتند از:

برندهای Karcher آلمان PULITECNO – و CAPITANI ایتالیا

 

راه های ارتباطی شما با شرکت کارن سرویس سنتر:

تلفن تماس: ۰۲۱-۴۶۸۵۲۸۶۱ | ۰۲۱-۴۶۸۳۲۸۶۱

مرکز خدمات و پاسخگویی به امور مشتریان : 021-54091

ایمیل: Info@karenco.net

آدرس دفتر مرکزی: تهران – خیابان اسدآبادی – کوچه ۴ – پلاک ۳ – واحد ۸ – طبقه ۴

آدرس شرکت کارن سرویس سنتر: شهرقدس – بلوار تولیدگران – خ صنعت دو – پلاک۳۳

وب سایت شرکت کارن تجارت بهین: https://karenco.net/

وب سایت شرکت کارن سرویس سنتر: https://karenco.net/irservicessupport

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت کارن تجارت بهین- فروش و خدمات دستگاه ها و محصولات نظافتی کارچر آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *