سرویس آگهی
سرویس آگهی
شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس ، خدمات پس از فروش محصولات لوازم خانگی پارس

توضیحات آگهی

شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس ، فروش و خدمات پس از فروش محصولات لوازم خانگی پارس

 

شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس (سهامی عام) در تاریخ 06/02/1354 بصورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره 21482 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است . تولیدات این شرکت از ابتدا مبتنی بر کیفیت محصول و جذب رضایت مشتری بود؛ این شرکت تولیدی در سالهای اولیه ۲ نوع محصول یخچال و فریزر ۱۲ فوت تولید میکرد و در سال ۱۳۸۱ ضمن شناسایی نیازهای تازه مشتریان در جهت بهبود مستمر محصولات خود در ساختار کیفی و ظاهری محصولات تغییراتی ایجاد کرد.

مدیران این مجموعه صنعتی با دید و نگاهی عمیق ضمن توجه به نیازها، مشکلات و مسائل مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داخلی، برای عقب نماندن از قافله صنعت جهانی لوازم خانگی با راه اندازی واحدهای آزمایشگاهی و تحقیقاتی پیشرفته ضمن دست یابی به دانش این صنعت به تولید محصولی با کیفیت جهانی پرداختند.

 

در جهت تحقق همین اهداف بود که بزرگترین شرکت سازنده لوازم خانگی در خاورمیانه حرکت توانمندانه خود را برای تنوع بخشیدن به محصولات با ایجاد خط تولید ماشین لباس شویی تمام اتوماتیک، یخچال، فریزر و کولر آغاز کرد و افزایش تولید به میزان ۲۱۲ درصد را تجربه کرد و در جهت تسخیر بازارهای داخلی نیز رکورد جالب توجهی در تولیدات صنعتی کشور را به ثبت رساند.

 

شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس تحقق این اهداف را در سایه توجه به نیازهای تازه مصرف کنندگان، کار و فعالیتی فراوان در راستای تولید با کیفیتی ماندگار و مثال زدنی، فروش و خدمات پس از فروش با تشکیل شبکه­ ای از نمایندگی های مجاز در سراسر کشور، R&D تحقیق و توسعه در زمینه­ های گوناگون مبتنی بر بومی سازی دانش و شناسایی نیازهای روزافزون و متنوع مشتریان، رشد شاخصهای سودآوری از طریق سرمایه­ گذاری و مشارکت تولید با اشخاص حقیقی و حقوقی در راستای اهداف صنعتی، تولیدی و صادراتی و مدیریت برند دنبال می‌کند.

 

کارخانه تولیدی یخچال و فریزر در زمینی به مساحت 13 هکتار در شهر صنعتی البرز قزوین ایجاد و از سال 1359 بهره برداری از آن شروع شد. تولیدات این کارخانه تا پایان سال 81 دو نوع محصول یخچال و فریزر 12 فوت بوده است که به منظور بهبود کیفیت آن به مرور تغییراتی در آن ایجاد گردیده است.

 

کارخانه ماشین لباسشویی نیز در زمینی به مساحت 11 هکتار در جوار کارخانه یخچال و فریزر ایجاد و از بهمن ماه 1380 با بهره برداری از آن ، تولید ماشین لباسشویی به تولیدات شرکت اضافه گردید.

 

مجموع زیربنای هر دو کارخانه حدود 114 هزار مترمربع میباشد.

 

با توجه به سرعت رشد صنعت لوازم خانگی و رقابت فشرده در این صنعت و نیازهای متنوع و جدید مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی پارس استراتژی تولید خود را بر تنوع محصولات با کیفیت و با هدف برآوردن نیاز مشتریان و بهبود مستمر بنا نهاده و خصوصاً از سال 1376 سرمایه گذاریهای اساسی در نوسازی ماشین آلات بر اساس آخرین تکنولوژی روز به عمل آورده است.

مرکز اصلی شرکت در تهران و کارخانه آن در شهر صنعتی البرز قزوین واقع است.

 

در حال حاضر شرکت جزء واحدهای تجاری فرعی شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین و واحد تجاری نهایی گروه، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی می باشد.

 

برند کارخانجات لوازم خانگی پارس عبارت است از:

پارس

 

برای نصب، عیب یابی و رفع خرابی دستگاه شما، با سرویس‌ کارانی مجرب، در کوتاه ترین زمان، کنار شما هستیم.

 

راه های ارتباطی شما با شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس:

 

تلفن: 88845045-021

 

تلفن خدمات پس از فروش: 85177-021

 

ایمیل: info@parsappliance.com

 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی، شماره 181

 

وب سایت شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس: http://parsappliance.com/

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس ، خدمات پس از فروش محصولات لوازم خانگی پارس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *