سرویس آگهی
سرویس آگهی
شرکت مشتریان مادیران – خدمات پس از فروش محصولات ایکس ویژن، تی سی ال

توضیحات آگهی

شرکت مشتریان مادیران – خدمات پس از فروش محصولات ایکس ویژن، تی سی ال، ال جی، شارپ، اپسون، Xelle، کی سبز

مادیران، علاوه بر تمرکز بر فناوری محصولات، در تلاش بوده تا خدمات پس از فروش محصولات خود را نیز به بهترین شکل ممکن ارائه کند. میزان رضایت مندی مشتریان ما در سطح استانداردهای برون مرزی است به طوری که در این زمینه با شرکت های مطرح اروپایی و ژاپنی قابل قیاس می باشد.

 

پوشش سراسری:

مادیران علاوه بر مراکز سرویس دهی ، دارای بیش از 700 نماینده رسمی خدمات پس از فروش می باشد که سرتاسر ایران را تحت پوشش قرار می دهد.
حدود فعالیت:
بیش از 92,000 مشتری از خدمات پس از فروش مادیران استفاده می کنند.

 

مهندسین برجسته:

بیش از 100 نفر مهندس و تکنسین متبحر در زمینه تعمیر تجهیزات و بردهای مداری در خدمات مادیران مشغول به کار می باشند.

 

تعداد قطعات یدکی:

سالیانه بالغ بر 300.000 سرویس دهی انجام شده و 15.000.000 قطعه یدکی تحت 30.000 مشخص توسط مادیران توزیع می گردد.

 

برندها:

تجارت اصلی مادیران لوازم الکترونیکی مصرفی است؛ با اینحال گروه مادیران به صنایع بسیاری ورود پیدا کرده است. این صنایع شامل لوازم خانگی تا زیست تخریب، پلاستیک، سرمایه گذاری ساختمانی و موارد دیگر است. مفتخریم که دارای زیر مجموعه ای قوی و گسترده در سرتاسر ایران هستیم که این مجموعه با بینشی کم نظیر، بخش های عمده ای از صنعت کشور را پوشش می دهد.

برندهای مجموعه مادیران عبارتند از:

ایکس ویژن، تی سی ال، ال جی، شارپ، اپسون، Xelle، کی سبز

 

سرویس های مادیران:

درخواست نصب و سرویس:

هدف گروه پشتیبانی مادیران در واحد نصب، اعزام کارشناسان حرفه ای با رعایت خوش قولی، سرعت، احترام و تخصص است. شما مشتری گرامی میتوانید برای درخواست عملیات نصب یا تعمیر محصول خود، از طریق تکمیل فرم مربوطه اقدام کنید. در این فرم اطلاعات پرسنلی شما، محل سکونت، نوع محصول و زیر گروه مربوطه و شماره سریال محصول را باید وارد کنید. مراحل نصب به این صورت خواهد بود که کارشناسان پشتیبانی مادیران پس از ثبت درخواست توسط شما، طی تماس تلفنی، روز و ساعت حضور در محل را با شما هماهنگ می کنند.

 

بررسی اصالت کالا و شرایط گارانتی:

مادیران اصالت محصول خود را از طریق بررسی صحت گارانتی تائید می کند. مشتری باید بداند که کلیه محصولات مادیران با گارانتی معتبر مادیران، به صورت قانونی وارد شده اند و با پشتیبانی کامل مادیران فروخته می شوند.

 

ارتباط با واحد پشتیبانی:

برای دریافت سرویس، نصب و تعمیرات، میتوانید برای گروه پشتیبانی مادیران درخواست ثبت کنید. امكان سرویس، تعمیر و نصب هر كدام از محصولات مادیران در این بخش قابل ارائه است.

 

دوره های آموزش و نمایندگی:

برگزاری دوره های آموزشی تعمیرات، عمومی و آشنایی با محصول جهت پرسنل داخلی و نمایندگان خدمات پس از فروش از برنامه های آموزشی تخصصی مادیران در جهت ارائه سرویس و خدمات مطلوب به مشتریان است.

 

مادیران نماد اعتماد با بیش از 50 سال سابقه

 

مادیران با 7 شعبه خدمات پس از فروش استانی و بیش از 700 مرکز مجاز خدمات
مادیران به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در ایران با تیمی قدرتمند همواره در کنار شماست. تکنسین متخصص مادیران در سراسر ایران پس درخواست از سمت شما عزیزان در سریع زمان ممکن آماده خدمت رسانی هستند، پس تنها کافیست که هر زمان که نیاز به کمک داشتید با شماره 02182266 تماس بگیرید.

 

راه های ارتباطی شما با مادیران

تلفن: 88623700 (021)
ایمیل: contactus@maadiran.com
آدرس: تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان خدامی تقاطع خیابان آفتاب، ساختمان شماره 3، ساختمان مادیران، طبقه پنجم کد پستی:‌ 19948-34571
وب سایت شرکت مادیران: https://www.maadiran.com/

 

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت مشتریان مادیران – خدمات پس از فروش محصولات ایکس ویژن، تی سی ال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *