سرویس آگهی
سرویس آگهی

توضیحات آگهی

شرکت بازرگانی پارس شید –  خدمات پس از فروش محصولات پارس خزر و سایا

 

شرکت صنعتی پارس خزر (سهامی عام)، تولید کننده لوازم خانگی ساخت ایران با بیش از نیم قرن سابقه است که محصولات آن شامل انواع ماشین لباسشویی ۷ و ۸ کیلویی، پنکه های رومیزی، ایستاده، دیواری و سقفی، هواکش، شومینه برقی، فن هیتر، بخاری برقی، پلوپز، بخارپز، سرخ کن، آون توستر، ساندویچ ساز، کباب پز (باربیکیو)، تخم مرغ پز، خوراک پز، چرخ گوشت، غذاساز، همزن، آسیاب، میوه و سبزی خشک کن، مکمل چرخگوشت، بلندر، خرد کن، ترازو آشپزخانه، آبمیوه گیری، آب مرکبات گیری، چای ساز، دم آور، کتری برقی، اسپرسوساز، جارو برقی، جارو عصایی، بخارشو، اتوبخار، سشوار و تصفیه هوا می باشد. تولیدات این شرکت از سال ۱۳۴۷ تا ۱۳۶۱ با برند پارس توشیبا و از سال ۱۳۶۱ تاکنون با برند تجاری پارس خزر و سایا به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می شوند.

 

شركت بازرگانی پارس شید (سهامی خاص) در تاریخ 1356/5/30 تحت شماره 29436 در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران با نام شركت بازرگانی پارس توشیبا (سهامی خاص) به ثبت رسیده است ؛ و در تاریخ 1361/7/28 به شرکت بازرگانی پارس شید تغییر نام یافت . فعالیت این شرکت شامل موارد ذیل می باشد :

 

ارایه خدمات پس از فروش برای لوازم خانگی كوچک

انبار داری و خدمات توزیع خصوصاً برای محصولات خانگی و روشنائی

واردات و فروش قطعات و مواد اولیه مورد نیاز صنایع كشور

شركت بازرگانی پارس شید در پی فعالیت های خدماتی و بازرگانی اش هم اکنون انبار داری محصولات ساخته شده و قطعات شرکت صنعتی پارس خزر و شركت های تابعه آن ( پارس زرآسا، نور توشه ) و همچنین انبار داری محصولات ساخته شده شركت لامپ پارس شهاب و شركت های تابعه آن (مهتاب خراسان ، شهاب توشه ) را بر عهده دارد .

 

شركت بازرگانی پارس شید با ساماندهی خدمات پس از فروش محصولات پارس خزر با دارا بودن بیش از 500 نمایندگی در 295 شهر بزرگ ایران یكی از بزرگ ترین شبکه های خدمات پس از فروش لوازم خانگی در ایران است . قابل ذكر است خدمات پس از فروش محصولات شرکت صنعتی پارس خزر و نور توشه و پارس زرآسا بطور انحصاری برعهده شرکت بازرگانی پارس شید می باشد . شركت بازرگانی پارس شید دارای همكارانی آموزش دیده در زمینه بازرگانی ، خدماتی ، انبار داری می باشد . این شركت با بیش از 30000 متر مربع فضای انبار مسقف  توانایی ذخیره سازی مطمئن و بازیابی با حداقل خطا را ممكن می سازد . شركت بازرگانی پارس شید با بیش از 38 سال تجربه توانایی همکاری و مشاوره در زمینه های توزیع ، انبار داری ، فروش و خدمات پس از فروش و امور تجاري به شركت های صنعتی را دارا می باشد.

 

 

 

خدمات پس از فروش برندهای زیر برعهده  شرکت بازرگانی پارس شید میباشند:

 

برند پارس خزر، سایا و برندهای زیر مجموعه

 

ما برآنیم این شرکت با بهبود مستمر خدمات، انتظارات ذینفعان و رضایت مشتریان را برآورده سازیم و تلاش می کنیم پیشرو ترین و بزرگترین شرکت خدمات پس از فروش لوازم خانگی برقی در ایران باشیم.

 

راه های ارتباطی شما با شركت بازرگانی پارس شید

 

تلفن خدمات پس از فروش: 021-44903313

مرکز خدمات و پاسخگویی به امور مشتریان :  4706-021

 

ایمیل:  info@parssheed.com

 

آدرس:  تهران،منطقه21،ضلع جنوبی جاده مخصوص کرج، بزرگراه لشگری کیلومتر11 ،پلاک 116 شرکت بازرگانی پارس شید

کد پستی:‌ 1389816381

 

وب سایت شركت بازرگانی پارس خزر: https://www.parskhazar.com/

وب سایت شركت بازرگانی پارس شید: http://parssheed.com/

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت بازرگانی پارس شید – خدمات پس از فروش محصولات پارس خزر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *