سرویس آگهی
سرویس آگهی
شرکت ایران رادیاتور – خدمات پس از فروش محصولات شرکت ایران رادیاتور

توضیحات آگهی

شرکت ایران رادیاتور – خدمات پس از فروش محصولات شرکت تولیدی ایران رادیاتور

 

شرکت تولیدی ایران رادیاتور متشکل از چندین کارخانه، با بیش از ۴۰ سال فعالیت، یکی از با سابقه ترین و بزرگترین واحدهای تولیدی کشور میباشد که در زمینه تولید انواع رادیاتورهای آلومینیومی و فولادی شوفاژ، پکیج‌های شوفاژ دیواری و زمینی، مشعل های گاز سوز، گازوئیل‌سوز و دوگانه سوز، کولرهای گازی اسپلیت و داکت اسپلیت فعالیت مینماید.

 

اینک با سال ها تجربه، با ارتقاء کیفیت محصولات و کسب دوبار عنوان واحد نمونه کیفی در سطح ملی، از سوی سازمان ملی استاندارد و حضور فعال و آبرومند در نمایشگاههای بین المللی معتبر اروپا و کسب گواهینامه های متعدد بین المللی نظیر NF فرانسه، CE اروپا، BSI انگلیس و… به این توانایی رسیده است که به عنوان بزرگترین واحد ریختگری تحت فشار خاورمیانه، دومین تولید کننده بزرگ رادیاتور آلومینیومی شوفاژ در جهان، بزرگترین تولیدکننده مشعل در خاورمیانه و چهارم در جهان و بزرگترین تولید کننده حوله خشک کن در خاورمیانه را کسب کند.

 

محصولات ساخت شرکت ایران رادیاتور به بیش از ۳۰ کشور از جمله کشورهای پیشرفته صنعتی اروپا نظیر ایتالیا، اسپانیا، آلمان، فرانسه، روسیه و… با افتخار صادر شده و ۳ بار نیز به عنوان صادر کننده نمونه کشور انتخاب شده است.

 

حال پس از چند دهه فعالیت در صنعت تاسیسات، رادیاتورهای فولادی پانلی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تکنولوژی روز دنیا، تولید و به بازار عرضه شد و امیدواریم مانند سایر محصولات شرکت تولیدی ایران رادیاتور، نزد عموم مشتریان و هموطنان سربلند گردیم.

با توجه به سهم بالای شرکت تولیدی ایران رادیاتور از بازار پکیج، شوفاژ، رادیاتور، مشعل، و همچنین سیاستهای کنونی کشور در بخش بهینه سازی مصرف انرژی و احساس مسئولیت در قبال سرمایه‌های ملی و منابع طبیعی کشور، این شرکت همواره در صدد تحقیق و توسعه و استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا در تولید محصولات بوده و هست.

 

ارائه خدمات پس از فروش خارج از شرایط گارانتی عرف، مانند تعویض رادیاتورهایی که هنگام نصب بر اثر سهل انگاری شکسته شده اند نیز از سرویس های خدمات ایران رادیاتور میباشد.

به آگاهی می رساند بازدید شرایط ایمنی و سرویس سالیانه دستگاه پکیج ضروری بوده و در صورت عدم انجام مراتب فوق خطر جانی متوجه ساکنین میباشد.

لذا خواهشمند است جهت بازدید سالیانه ، با شماره امور مشتریان ایران رادیاتور (1600) تماس حاصل فرمایید .

لطفا برای هرگونه تعمیر و یا جابجایی دستگاه نیز فقط با همین شماره ، تماس بگیرید.

 

راه های ارتباطی شما با خدمات پس از فروش شرکت ایران رادیاتور

تلفن: 1600 (۰۲۱)

ایمیل: info@iranradiator.ir

آدرس خدمات پس از فروش شرکت ایران رادیاتور: تهران، خیابان طالقانی، بین بهار و شهید مفتح

وب سایت شرکت ایران رادیاتور: https://iranradiator.ir/services/

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت ایران رادیاتور – خدمات پس از فروش محصولات شرکت ایران رادیاتور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب‌ها: