سرویس آگهی
سرویس آگهی
انتخاب سرویس حامی– خدمات پس از فروش محصولات گروه صنعتی انتخاب

توضیحات آگهی

شرکت انتخاب سرویس حامی – مجری خدمات پس از فروش محصولات گروه صنعتی انتخاب

 

واحدــد خدمات پس از فروش گروه صنعتی انتــخاب از بدو شكل گيري واحـدهاي توليــدي و همزمان با ورود اولين محصول از کارخانه به بازار مصرف ( سال 1379 )، به صورت يك واحد زير نظــر كارخانه‌ توليدي فعالیت خود را آغاز نمــود . خدمات پس از فروش بصورت يك واحد مستقل و به صورت یک گـروه منسجم تحت نام خدمات پس از فروش زيـر نظر مدير عامل گروه در اواخر سال 1383 تشکیل و پس از گذشت سه سال از اين موضوع با توجه به گرايش مجموعه و تبدیل آن به هلدينگ ، در تاريــخ 1386/07/24به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس شده و طي نامه شماره 31751 مورخ 1386/07/24 در اداره ثبت شركتـها و مالكيت صنعتي اصفهــان به ثبت رسيد. در حال حاضر شرکت انتــخاب سرویس حامـي يكي از مجموعه شركتهاي گروه انتــخاب بوده و ستــاد مركزي اين شركت در جوار كارخانجات توليدي گروه انتــخاب واقع در آدرس اصفهانــان، شهرك صنعتی مورچه خورت، فاز دوم، خیابان ذكرياي دوم پلاك 339 می باشد.

این شرکت از بدو تأسیس و راه اندازی مبناي كار را بر رضايت‌مندي مشتری، سرعت در ارائه خدمات و انجام خدمت صادقــانه با كيفيت برتــر نهاده و كليه قوانین داخلی شرکت بر مبنـای نهادینه كردن اين اصول در بين كاركنان شرکت تدوین گردید. بر پایــه همين اهــداف بـود كه 20 مرکز سرویس در مراکز استانها ، 25 فقره Home service و 400 نفر تکنسین استخدامی و بیش از 1000 نمایندگی مجاز ، ارائه خدمات شرکت انتخاب سرویس حامی را در گسترده پهناور جغرافیایی ایران بر عهده دارند . بر همین مبنا و با استعانت از خداوند متعال و تکیه بر مدیران با تجربه و متخصصان و کارشناسان خبره همواره مورد استقبال مشتریان گرامی بوده ایم و مفتخر به دریافت 9 دوره متوالی تندیس طلایی و 12 دوره گواهینامه سازمان حمایت از مصرف کنندگان شده ایم . همواره در تلاشیم با آموزشهای مدون فنی و رفتاری رضایت مشتریان گرانقدر را بیش از پیش جلب نماییم .

 

شرکت انتخاب سرویس حامی ، مجری خدمات محصولات اسنوا، دوو ، بست و تکنو گاز

 

این شرکت در سال 1383 تاسیس و با راه اندازی 20 دفتر منطقه ای ، استخدام 200 تکنسین فنی و همچنین اعطای بیش از 1000 نمایندگی مجاز در سرتاسر ایران ، برند های Snowa ، Daewoo ، Tecnogas ، Bost ، Snowacoway را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است.

 

راههای ارتباطی با گروه انتخاب:

 

تلفن دفتر تهران: 88707130-021

آدرس دفتر تهران: تهران، خیابان احمد قصیر (بخارست)، کوچه سوم، پلاک 1 ، مجتمع انتخاب

تلفن دفتر اصفهان : 45642060-031

آدرس دفتر اصفهان: اصفهان، شهرک صنعتی مورچه خورت، خیابان رازی، طبقه همکف

 

راههای ارتباطی با گروه انتخاب سرویس حامی:

 

آدرس انتخاب سرویس حامی: اصفهان – شهرک صنعتی مورچه خورت -خیابان زکریای دوم -پلاک 339 -شرکت انتخاب سرویس حامی

شماره تماس انتخاب سرویس حامی : 1699 و 82102-021 و 3-38101-031

 

آدرس اول وب سایت شرکت انتخاب حامی سرویس: https://1699.ir/

آدرس دوم وب سایت شرکت انتخاب حامی سرویس: https://service.entekhabelectronic.ir/

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انتخاب سرویس حامی– خدمات پس از فروش محصولات گروه صنعتی انتخاب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *