سرویس آگهی
سرویس آگهی

توضیحات آگهی

شرکت شکوفا الکتریک سرویس – خدمات پس از فروش هولدینگ شکوفا محصولات فیلیپس، وینسنت ، گورنیه

 

شرکت شکوفا در دهه ۱۳۲۰ فعالیت خود را از کسب و کاری کوچک در بازارهای مشهد آغاز کرد و در حال حاضر یکی از کارگزاران پیشتاز و برجسته خدمات توسعه بازار در خاورمیانه است. از ابتدای تاسیس شرکت شکوفا در سال ۱۳۲۱، اصولی را پایه گذاری کردیم که همچنان رهنمود فعالیت‌هایمان هستند و ارزش های خانواده محور ریشه تمامی تصمیمهای هستند که میگیریم. راز موفقیت متداوم و رو به افزایش شکوفا ارزشهایی هستند که ما را به جلو پیش می رانند.

 

امروزه، سابقه کاری ما شامل برندهای شناخته شده‌ای است که در میان مردم محبوب و جا افتاده هستند. همچنین برندهای داخلی که به سرعت پیشتاز بازار شده اند.

 

شرکت شکوفا الکتریک سرویس فعالیت خود را در سال 1384 در زمینه ارائه خدمات پس از فروش لوازم شخصی تولید شده توسط یکی از بهترین برندهای دنیا آغاز کرد و پس از مدتی به دلیل کسب توفیقات فراوان در این زمینه، ارائه خدمات پس از فروش لوازم خانگی کوچک و لوازم صوتی و تصویری را نیز به مجموعه فعالیت های خود اضافه نمود. توجه به رضایت مشتری و پایه ریزی اولیه شرکت براساس اصول مشتری مداری باعث گردید تا شکوفا الکتریک سرویس از همان ابتدا تنها به خدمات پس از فروش اکتفا نکرده و با برداشتن گامی بلندتر، توجه خود را به مراقبت پس از خدمات نیز معطوف نماید. جهت نیل به این مهم کلیه پرسنل این شرکت سعی نموده اند تا پس از ارائه هرگونه خدمات ارتباط خود را با مشتری قطع ننموده و ضمن اطمینان یافتن از رضایت تمامی مشتریان از خدمات دریافتی، همواره گوش شنوای صدای آن ها باشند.

 

استفاده از ابزارهایی مانند مرکز ارتباط با مشتریان، انبار مجهز و به روز قطعات یدکی، نرم افزار جامع خدمات پس از فروش، و امکانات کارگاهی، آموزشی و فنی پیشرفته، شرکت شکوفا الکتریک سرویس را به عنوان یکی از بهترین شرکت های ارائه خدمات و سرویس های ویژه به مشتری معرفی نموده است.

 

سال 1394، شرکت با شروع ارائه خدمات پس از فروش محصولات خانگی بزرگ شامل یخچال، فریزر، لباسشویی، هود، اجاق گاز و فر برقی، فصل جدیدی را در فعالیت های خود گشود. از آن زمان تا به امروز انتقال تجربیات شرکت های فعال در این زمینه نه تنها باعث تکرار و تداوم موفقیت های گذشته شکوفا الکتریک سرویس شده است، بلکه با رویکرد مبتنی بر افزایش مستمر رضایت مشتری، این شرکت هر روز به اهداف از پیش تعیین شده خود که همانا ارائه خدمات در سطح عالی ترین استاندارد های جهانی می باشد نزدیک تر می گردد.

 

برندهای شرکت شکوفا الکتریک سرویس عبارتند از:

برندهای فیلیپس، وینسنت ، گورنیه

 

راه های ارتباطی شما با شرکت شکوفا الکتریک سرویس:

 

مرکز خدمات و پاسخگویی به امور مشتریان : 2865-021

ایمیل: Info@2865.ir

آدرس: تهران، میرداماد، خیابان رازان شمالی، بعد از کوچه ششم، پلاک 21، طبقه همکف

کد پستی:‌ 1911973571

وب سایت شرکت شکوفا الکتریک سرویس: http://2865.ir/

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شرکت شکوفا الکتریک سرویس – خدمات پس از فروش محصولات فیلیپس، وینسنت ، گورنیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *