سرویس آگهی
سرویس آگهی
امرسان سرویس – خدمات پس از فروش محصولات شرکت امرسان

توضیحات آگهی

امرسان سرویس – خدمات پس از فروش محصولات شرکت امرسان

 

شرکت صنایع امرسان در سال 1360 توسط آقاي سلطان حسین فتاحي تاسیس شد.

همگام با گسترش فعاليت‌هاي شرکت امرسان، با توجه به استراتژی و خط مشي شرکت و منظور نمودن اصول صنعتی در فرآیند طراحی و ساخت محصولات جدید، یخچال 5 فوت در سال 1382-1381 و یخچال فریزر 20 فوت در سال 1383-1382 موفق به دریافت لوح “طرح برتر از مركز توسعه صادرات و فرهنگستان هنر” شدند. شرکت صنایع امرسان، اولین یخچال فریزر کاملاً هوشمند (سامي 46) خود را در سال 1383 با بهره‌گيري از مدرنترین تکنولوژی تولید در دنیا عرضه نموده است. اين یخچال فریزر به صورت دیجیتال قابل کنترل بوده و از لحاظ بدنه و سیستم تبرید دارای توان رقابتی با کليه محصولات هم‌رديف داخلي و خارجی خود مي‌باشد اين شرکت در راستای سیاست هاي مشتري‌ مدارانه و نيز با ارتقاء سطح كيفي محصولات خود، موفق به كسب عنوان “واحد نمونه “سال 1383 از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گردید.

 

شرکت صنایع امرسان با تغییر سایت تولید خود در سال 1391 از کمرد به شهرک صنعتی عباس آباد در فضایی به مساحت حدود150000 متر مربع مشتمل بر 35000 متر مربع سوله تولید و حدود 13000 متر سوله انبار با کادری مجهز در تمامی واحدها مخصوصا طراحی و نوآوری، تنوع را در دستور کار خود قرار داده و توانسته اولین یخچال فریزر ایرانی با گرید مصرف انرژی A را تولید نماید و هم اکنون با تنوع در محصولات و گرید مصرف انرژی A+++, A++, A خود را با تمامی سلایق پوشش داده و گارانتی 36 ماهه محصولات را در دستور کار خود قرار دهد .راه اندازی خط تولید محصول هوشمند شرکت صنایع امرسان در سال ۱۳۹۷ به عنوان اولین تولید کننده لوازم خانگی هوشمند از افتخارات این مجموعه می باشد.

 

استراتژی مدیریت مشتریان

همه ما به این جمله کلیدی معتقدیم که فروش پایان راه نیست، بلکه آغاز یک تعهد است.

بی شک حیات هر واحد تولیدی در گرو این است که محصول تولیدی خود را به مرحله فروش برساند و پس از انعقاد عملیات فروش با عمل به تعهدات خود در قبال مشتریان، به گونه ای رفتار نماید که در سایه ارائه یک استراتژی قوی در خدمات پس از فروش، نه تنها به جلب رضایت مشتریان بپردازد بلکه با استفاده از یک سیستم مدون و متمرکز مدیریت ارتباط با مشتری، به جلب بیشتر مشتریان در چهارچوب وفاداری آنان به برند پرداخته و سودآوری شرکت را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشد.

ما نیز در مجموعه خدمات پس از فروش امرسان نگاه ویژه ای به مشتری داریم و سعی کرده ایم با راه اندازی سیستم یکپارچه ارائه خدمات متمرکز کیفیت ارائه خدمات به مصرف کننده را از لحظه ارائه درخواست خدمت تا پایان آن رصد کرده و در پایان با نظر سنجی، کیفیت ارائه آن خدمت را از منظر مشتری مورد ارزیابی قرار دهیم.

 

روش عمومی تعمیر محصولات امرسان

 

در صورت بروز هرگونه ایراد در عملکرد محصول نصب شده، مصرف کننده میتواند مراتب را با روشهای مختلفی چون ارتباط تلفنی با شماره 35711، ارسال پیامک به شماره 35711، یا مراجعه به سایت ir.35711 به مرکز تماس امرسان اعلام کند.

مرکز تماس درخواستهای تعمیر را بر اساس اولویتهای از پیش تعیین‌ شده در نرم افزار مثل رتبه، تعداد ارجاع در روز، کارنامه عملکردی سرویسهای ارجاع شده قبلی و … بین نمایندگان مربوط توزیع مینماید.

توزیع کار از طریق پورتال وب و به صورت موازی از طریق ارسال پیامک به اطلاع نماینده مجاز خواهد رسید.

نماینده خدمات بر اساس آدرس سرویس ارجاع شده ضمن هماهنگی قبلی با مصرف کننده به محل مراجعه خواهد کرد.

دقت نمایید در زمان ورود به منزل مصرف کننده ارائه کارت شناسایی معتبر از سوی شرکت امرسان الزامی است.

شرکت امرسان سرویس مجری ارائه خدمات پس از فروش محصولات تولیدی گروه کارخانجات امرسان می باشد.

 

 

راه های ارتباطی شما با شرکت امرسان

 

تلفن: 35014000-021

 

نصب و خدمات پس از فروش : 35711-021

 

ایمیل: Info@emersun.com

 

آدرس شرکت امرسان: تهران – پاکدشت – کیلومتر 35 جاده خاوران – شهرک صنعتی عباس آباد – خیابان برادران حاتم راد شرکت صنایع امرسان

 

دفتر مرکزی: تهران خیابان شریعتی – نبش کوچه داد – مجتمع تجاری الماس

 

وب سایت شرکت امرسان: https://emersun.com/

 

وب سایت امرسان سرویس: http://www.emersunservice.ir/

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “امرسان سرویس – خدمات پس از فروش محصولات شرکت امرسان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *